Zorgvilla Aldenborgh: onze website is een belangrijke marketing tool

Regelmatig vertelt een van onze opdrachtgevers over de samenwerking met ons bureau. Dit keer zijn Hans en Monique Smals aan het woord. Zij openen eind 2021 de deuren van Zorgvilla Aldenborgh. Hans: “Op dit moment realiseren we 32 zorgappartementen op ons fraaie, natuurrijke landgoed nabij Roermond. Arc Communicatie en Nettt Interactieve Media legden onlangs de laatste hand aan een bijpassende website.”

Belangrijke marketing tool

Hans: “Deze website is een belangrijke marketing tool voor onze zorgvilla. We zijn immers druk bezig met verbouwen. Zodra alles af is, verwachten we de eerste bewoners te kunnen verwelkomen. Daarom is het voor ons belangrijk dat Zorgvilla Aldenborgh nu al zichtbaar én tastbaar is. Arc Communicatie en partnerbureau Nettt Interactieve Media vertaalden onze wensen naar een professionele website met pakkende teksten. Arc Communicatie verzorgde ook het logo-ontwerp en de huisstijlontwikkeling van Zorgvilla Aldenborgh. Inmiddels hebben we al tien aanmeldingen van geïnteresseerden.”

Weinig woorden

Monique: “Anne Geurts van Arc Communicatie en Marc Hensen van Nettt Interactieve Media waren onze vaste contactpersonen bij de realisatie van de communicatiemiddelen. Hans en ik hadden weinig woorden nodig om duidelijk te maken welke uitstraling en tone-of-voice we zochten. Over het eindresultaat zijn we zeer tevreden. Daar krijgen we tot op de dag van vandaag veel complimenten over!”

Korte lijnen

Hans: “Na oplevering van de middelen kregen we ook een training over hoe we de website met content kunnen vullen. Het voelt fijn om zelf aan de knoppen te kunnen draaien. Er zijn bovendien korte lijnen en het contact is persoonlijk. Hebben we vragen? Dan stapt een van de medewerkers van Arc of Nettt in de auto om ons te helpen. En dát tegen een faire prijs.”

Terug naar het overzicht